marked

Hvordan forventninger kan skade kundeforhold og hvordan unngå det

Den nye markedssjefen var grunnleggende skeptisk til kunden. Med pandemien ble skepsisen raskt til en selvoppfyllende profeti.

Kanskje du ikke skal be kundene dine om å støtte deg gjennom krisen?

«Støtt oss nå, så vi er der når krisen er over.» Det hørtes fint ut i starten. Men krisen har gitt oss tid til å tenke. Og ut av det vokser nye perspektiver på hva som er et godt liv. Hvordan skape endringer som er bra for både deg og meg, sentrumsnæringene og planeten?

Hvorfor er det viktig å stå i verdiene sine også når krisen rammer?

Krisen gjorde at de så gjennom fingrene med sine verdier. Da reagerte to viktige kunder. De ville ikke handle med partnere som ikke er «hel ved». Les en historie fra virkeligheten om hva verdier betyr i praksis når det røyner på.


No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Alltid på en tirsdag

«Jeg har fått en slags tirsdagsforventning», sa en abonnent. Og ja, Tirsdag morgen er antagelig en smule vanedannende, men gode vaner kan man gjerne legge tll seg. Skaff deg selv en god ukentlig vane i dag — rett i din innboks! Alltid på en tirsdag, men aldri ellers i uka.

Fantastisk! Sjekk mailen din for en ekstra bekreftelse. Så ses vi på tirsdag.

Pin It on Pinterest