kundestøtte

«Har egentlig kunden alltid rett? La oss krangle litt om det før vi gir oss»

Kokken som ikke er enig med kundene. Banken som ikke er enig med markedet. Hvorfor vil de seg selv så vondt? Atle Øi spør.

Å stille rett spørsmål til rett person

Vi sendte jevnlig ut spørsmål til kundene. Jo takk, bare bra, var svaret. Rapportene viste en annen virkelighet. Noe var galt.

Verktøyene som gir gladere kunder og brukere

— Jeg har holdt på i servicebransjen i 25 år, sier Ragnar Løken. — Hvordan vi jobber med brukerstøtte og support har endret seg lite på disse årene. Men nå ser det ut som om noe skjer. Ragnar Løken er en av ildsjelene i Dataforeningens faggruppe «Service Management»....
[the_ad_group id="14263"]

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

[the_ad_group id="14263"]
[the_ad_group id="14263"]

Alltid på en tirsdag

«Jeg har fått en slags tirsdagsforventning», sa en abonnent. Og ja, Tirsdag morgen er antagelig en smule vanedannende, men gode vaner kan man gjerne legge tll seg. Skaff deg selv en god ukentlig vane i dag — rett i din innboks! Alltid på en tirsdag, men aldri ellers i uka.

Fantastisk! Sjekk mailen din for en ekstra bekreftelse. Så ses vi på tirsdag.

Pin It on Pinterest